Kényelmi szolgáltatás nyilvántartottjainknak: itt a kamarai elektronikus státus-kivonat

Eddig csak papíron volt elérhető a kamarai igazolás, mostantól letöltheti a saját nevére szóló elektronikus hatósági igazolványokat. Nem kell érte bejönni a kamarába.

Igazolásra sokfelé van szükség: TakarNet, elektronikus aláírás, pályázatok, közbeszerzések, stb. Mostantól a kamara által elektronikusan, hatósági igazolásként kiadott státuskivonatok is felhasználhatók az elektronikus eljárásokban. Ezeket mindenki a saját elektronikus ügyintézési felületén keresztül szerezheti be.

Itt nyitható meg az “Igazolások” gomb a bal oldalon, amire kattintva saját magáról, illetve irodájáról kaphat elektronikus hatósági igazolást. A pdf-et töltse le és mentse el egy olyan helyre, ahonnan ezt majd az elektronikus beadványához feltöltheti, ha arra szüksége lesz. Ez egy olyan elektronikus irat, amelyen a kamara időbélyeggel ellátott elektronikus bélyegzője található. (Például a cégkapu regisztrációhoz ezt az iratot mind a két igazolást kérő rubrikába az utolsó fejezetnél feltöltheti.)

Ezek az igazolások csak személyre szabottan érhetők el. Kérjük, se ügyfélkapujának kódjait, se tanúsítványát ne adja át munkatársának, mert ezzel az eszközt “kompromittálja” és kizárhatja magát ezek használatából.

A személyes felületen egyébként sok hasznos információ van, így a KASZ, a lajstromszám, az ügyvédi igazolvány száma. Vigyázat, a személyes információk egy része a kamarának még az informatika előtti korából származik, tehát lehet, hogy az elektronikus nyilvántartásban adathiány van (például a nyilvántartásba vétel időpontja), vagy a manuális adatátvitel során adatromlás következett be. Ha ilyet tapasztal, kérjük ezt e-mailen jelezze az adatvaltozas@bpbar.hu e-mail címen.