-
1. lépés: a Belépés linkre kattintva megjelenő ablakban a Belépés Ügyfélkapun keresztül lehetőséget kell választani:
A kép csak illusztráció!
2. lépés: a Belépés Ügyfélkapun keresztül linkre kattintva megjelenő oldalon a Felhasználónév és Jelszó mezőkbe írja be magyarorszag.hu Ügyfélkapu-regisztrációjához érvényes felhasználónevét és jelszavát, majd nyomja meg a Belépés gombot!
A kép csak illusztráció!
3. lépés: a Belépés gomb megnyomása után a következő képernyő jelenik meg:
A kép csak illusztráció!
4. lépés: amikor Ön először használja az Ügyfélkapu-adatait a Budapesti Ügyvédi Kamara rendszerébe való bejelentkezéshez, a következő képernyővel találkozik, ahol meg kell adnia, hogy kamarai nyilvántartottkéntvagy állampolgárként szeretne belépni. A honlap zárt felületére csak nyilvántartottként tud belépni!
A kép csak illusztráció!
5. lépés: az ügyintézési rendszer első ügyfélkapus használatakor az alábbi adatokat kell megadni, ha ön nyilvántartottként lép be (lajstromszámát a nyilvántartásba vételről szóló dokumentumokban találja meg, születési nevének megadásakor ne használja a dr. előnevet, a piros csillaggal megjelölt mezők kitöltése kötelező):
A kép csak illusztráció!
Fontos, hogy pontosan azokat az adatokat adja meg, amelyeket az ügyfélkapus regisztráció során is! A Felhasználási Feltételeket az adatmezők alatt található jelölőnégyzet bepipálásával tudja elfogadni – csak ekkor lehetséges az adatok rögzítése, és a rendszerbe történő bejelentkezés. A rendszer felajánlja az űrlap elektronikus aláírását, azonban ez szabadon választható, az aláírás nem kötelező.
Vissza a tetejére -
A Budapesti Ügyvédi Kamara tagjai a Microsec Kft. által kibocsátott tanúsítványuk segítségével közvetlenül léphetnek be a rendszerbe.
1. lépés: a Belépés linkre kattintva megjelenő ablakban a Belépés tanúsítvánnyal lehetőséget kell választani:
A kép csak illusztráció!
2. lépés: a következő képernyőn a gombra kattintva ismételten meg kell erősíteni a belépési szándékot.
A kép csak illusztráció!
3. lépés: ki kell választania a tanúsítványt, és azonosítania kell magát (Kérjük, hogy a kártyával történő belépés során NE az aláírói PIN kódot, hanem a kártya átvételekor megkapott GlobalPIN-t adja meg!)
4. lépés: amikor Ön először használja az tanúsítványát a Budapesti Ügyvédi Kamara rendszerébe való bejelentkezéshez, az alábbi képernyő jelenik meg. Itt lehetősége van adatai ellenőrzésére. Amennyiben rendben találta az adatokat, kérjük, adjon meg egy emailcímet, amelyen a Kamara értesítheti Önt az ügyintézések alkalmával.
Kérjük, válasszon magának egy legalább 6 karakterből álló jelszót is! A jelszó megadása azért szükséges, mert egyes ügyek intézéséhez elégséges az emailcímmel és jelszóval történő azonosítás. A Felhasználási Feltételeket az adatmezők alatt található jelölőnégyzet bepipálásával tudja elfogadni – csak ekkor lehetséges az adatok rögzítése, és a rendszerbe történő bejelentkezés.
A kép csak illusztráció!
A következő bejelentkezés után már a 4. lépés kimarad!
Vissza a tetejére
- Kamaránk
- Bemutatkozás
- Szervezetünk
- Választás 2022
- Jogtanácsosi Tagozat
- Kamarai ügyintézés
- Oktatás
- Földhivatali joggyakorlat
- Ügyvédjelöltek
- Névjegyzékből törölt kamarai tagok
- Közzétételi kötelezettségek
- Közérdekű adatok
- Eredménytelen irodagondnoki eljárások
- Visszavont és érvénytelen igazolványok
- Ügyvédi közvetítői névjegyzék
- Adatkezelési tájékoztató
- Információszabadság
- Aktuális
- Az Ön ügyvédje
- Jogszabály, tagdíj
- Digni Honore
- Minőségvédelem
- Per nélkül
- Kapcsolat